About

http://artmoto.co.il/-מסעות בעולם על אופנוע

גלריה97 תל אביב

http://gallery97telaviv.com/    קובי שמואל – ( Kobi Samuel ( artkobi –

פרסומים ואסופות ידע כללי , אמנות מודרנית , מחקרים באמנות , גילוי אמנים נשכחים , הסטוריה יהודית , מסעות בעולם עם אופנוע .

מוזיקת ג’ז שנות ה – 20 30 חפצי אמנות ארטדקו , וכל הקשור לשלהי התקופה .

קובי שמואל הוא איש רב תשוקות, עם אהבה לאמנות והרפתקאות כאחד. מאז 2008, הוא שילב את התשוקות הללו על ידי יציאה לסדרה של מסעות אופנועים ברחבי מדינות וערים שונות, עם דגש מיוחד על אלה שהיו משמעותיים במלחמת העולם השנייה. הוא נסע למקומות כמו רוסיה, קזחסטן, אזרבייג’ן ועוד, ותיעד את הרפתקאותיו באתר האינטרנט שלו, ארטמוטו.

מסעות האופנוע של קובי החלו ב-2008, והשלב הראשון במסעו לקח אותו לרוסיה, שם ביקר בעיר מורמנסק. משם הוא המשיך למדינות אחרות, חצה גבולות וחקר מקומות חדשים. לאורך הדרך, הוא תיעד את חוויותיו במילים, תמונות וסרטונים, ושיתף אותם באתר האינטרנט שלו כדי שאחרים יוכלו ליהנות.

אחד הדברים שמייחדים את מסעותיו של קובי הוא ההתמקדות במשמעות ההיסטורית של המקומות שבהם הוא מבקר. יש לו עניין מיוחד במלחמת העולם השנייה, והוא מחפש אתרים ששיחקו תפקיד במלחמה, בין אם זה שדות קרב או מקומות חשובים אחרים. בכך הוא מסוגל לקבל הבנה מעמיקה יותר של האירועים שהתרחשו וההשפעה שהייתה להם על העולם.

אבל מסעותיו של קובי עוסקים לא רק בהיסטוריה; הם גם עוסקים בהתנסות בתרבויות חדשות ובפגישה עם אנשים חדשים. לאורך הדרך, הוא חווה אינספור מפגשים עם מקומיים, למד על אורח חייהם וגילה את ההיבטים הייחודיים של תרבויותיהם. הוא ניסה מאכלים חדשים, למד שפות חדשות ויצר קשרים עם אנשים מכל תחומי החיים.

דרך האתר שלו, קובי מסוגל לחלוק את חוויותיו עם אחרים, ומציע צוהר לעולם הטיולים באופנוע ולהרפתקאות הרבות שהוא יכול להביא. כתיבתו תיאורית ומעוררת חושים, מאפשרת לקוראים להרגיש כאילו הם נמצאים שם לצדו במסעותיו. התמונות והסרטונים שלו לוכדים את היופי והמורכבות של המקומות שבהם הוא מבקר, ומציגים את העושר של החוויה האנושית.

אבל אולי הכי חשוב, המסעות של קובי הם עדות לכוחם של הפשטות והחופש. על ידי נסיעה על שני גלגלים, הוא מסוגל לשקוע בעולם הסובב אותו, לחוות אותו בצורה שלא תתאפשר במכונית או באמצעי תחבורה אחר. הוא חופשי ללכת לאן שהוא רוצה, לא מרותק לאילוצי החיים המודרניים.

עבור קובי, חדוות הנסיעה באופנוע טמונה לא רק ביעד, אלא במסע עצמו. הוא מתענג על אתגרי הדרך, מניווט בשטח קשה ועד עמידה בטמפרטורות קיצוניות. האתגרים הללו משמשים להזכיר לו את הקטנות שלו מול מרחבי העולם הטבעי, והם עוזרים לטפח תחושת ענווה ופליאה.

במובנים רבים, מסעותיו של קובי הם שיקוף של גישתו שלו לחיים. הוא מישהו שלא מפחד לקחת סיכונים, לצאת אל הלא נודע ולאמץ את הבלתי צפוי. דרך מסעותיו, הוא למד להעריך את היופי והמורכבות של העולם, והוא השיג הבנה מעמיקה יותר של עצמו ושל מקומו בו.

בסך הכל, קובי שמואל הוא אדם שמצא דרך לשלב את אהבתו לאמנות עם אהבתו להרפתקאות, וליצור מסע ייחודי ומרתק, מעורר השראה ומאיר כאחד. דרך האתר שלו הוא מזמין אחרים להצטרף אליו למסעותיו, לחוות את חדוות הנסיעה באופנוע ואת פלאי תבל. לכל מי שמבקש להרחיב אופקים ולחוות את העולם בדרך חדשה, מסעותיו של קובי מציעים הזדמנות עשירה ומתגמלת לעשות בדיוק את זה.

~

Leave a comment